Voor patiënten

8 april 2024

Belangrijke info over al uw vragen: afspraken en dringende problemen

Voor patiënten

Wij zijn telefonisch niet altijd bereikbaar, maar via onze website kan u ons altijd bereiken!

Voice mails worden niet beluisterd noch beantwoord.

Bekijk hoe u zelf onderstaande vragen / problemen kan oplossen:

* Ik wil een afspraak maken:

U kan inloggen als patiënt en zo een afspraak boeken indien er plaatsen beschikbaar zijn.   Indien er geen beschikbare plaatsen zijn, raden we u aan regelmatig de website te contacteren.   Het is erg druk en wij hebben momenteel een lange wachtlijst.

* Ik heb een dringend probleem: 

Hiervoor raden wij u aan uw huisarts te contacteren.  Huisartsen kunnen ons bereiken voor dringende problemen.  

* Ik wil mijn afspraak annuleren: 

U kan uw afspraak annuleren via uw bevestigingsmail.

Of via de knop rechts onderaan op de beginpagina van deze website.

Of u kan inloggen als patiënt met uw rijksregisternummer en het formulier 'annuleer mijn afspraak' invullen.

* Ik ben mijn afspraak vergeten: 

U kan uw afspraak terugvinden in uw bevestigingsmail.

Of via de knop rechts onderaan op de beginpagina van deze website.

Of u kan inloggen als patiënt met uw rijksregisternummer en het formulier 'afspraak vergeten' invullen.

* Ik heb een voorschrift nodig:

U kan dit aanvragen op de website nadat u zich heeft ingelogd als patiënt 

* Ik heb een probleem met een ingreep: 

U kan ons contacteren via het formulier "Ik heb een probleem met een ingreep" nadat u zich heeft ingelogd op onze website met uw rijksregister nummer.

* Ik heb 1 veranderd letsel: 

U kan online een afspraak boeken voor een 1 vlek check. Tijdens deze snelle korte raadpleging ( 5 à 10 min) kan u langskomen voor nazicht van deze vlek omdat u ongerust bent.  En dit om een huidtumor zo snel mogelijk uit te sluiten.  Het betreft hier echter GEEN totale huidscreening.  Indien het druk is in de praktijk, kan het zijn dat dit type afspraak tijdelijk niet beschikbaar is. Bij een dringend probleem, contacteert u uw huisarts.

* Ik ben patiënt van Dr. Van Baelen:

Vanaf september zal Dr. Van Baelen niet meer werkzaam zijn in onze praktijk.  Onze wachtlijst loopt daardoor enorm op.  Indien u graag sneller geholpen bent, verwijzen wij u graag door naar onze collega's in de buurt.  U kan ons hiervoor contacteren via het aanvraagformulier op de website nadat u zich heeft ingelogd met uw rijksregisternummer.

* Wij verkiezen om te werken via dit systeem, voice mails worden niet beluisterd, met dank